Če se v sklopu vsakodnevnega poslovanja srečujete s številnimi poslovnimi obiski, prodajno komunikacijo s člani in zvestimi kupci ter potrebo po identifikaciji obiskovalcev, potem ste se zagotovo srečali...
Preberi več21. 7. 2017
Posamezniki veliko prostega časa preživimo ob uporabi mobilnih telefonov, ki pa so z razvojem dodatnih funkcij vse prej kot le telefoni. Pametne naprave namreč z vgrajeno tehnologijo NFC pridobivajo še dodatne razsežnosti – NFC tako spreminja načine, kako uporabniki najdejo, komunicirajo, nakupujejo in se tudi povezujejo z različnimi izdelki ali blagovnimi znamkami.
Za delovanje NFC-ja sta potrebni dve glavni komponenti – NFC oznaka in NFC bralnik. Prvo namestimo na željeno mesto, drugega pa imamo uporabniki vgrajenega v svoj pametni telefon. Ker oznaka ne potrebuje lastnega vira napajanja (energijo namreč pridobi pasivno od uporabnikovega mobilnega telefona), jo podjetja lahko vgradijo na različne načine: na izdelke, na embalažo, v naprave, v plakate, v fizično pošto, v oglase v revijah, na policah v trgovinah ali v katalogih.
NFC oznaka tako podjetju lahko služi kot prvi stik s potencialnim kupcem – z dotikom oznake lahko uporabniku pove, kje se trgovina nahaja, mu predloži določen popust ali pa ga poveže s Facebook profilom podjetja. NFC oznake tako lahkospremljajo kupca čez celoten nakupovalni proces, ta proces vzpodbudijo ter ga tudi olajšajo. Na drugi strani pa tudi podjetju nudijo informacije o interesu kupcev ter uporabi oznak, npr. koliko ljudi je približalo svoj telefon NFC oznaki, kdaj in kje se je to zgodilo ter katera vsebina je bila najbolj zanimiva ... Podjetja tako lahko z uporabo NFC oznak zgradijo boljšo vez s svojimi potencialnimi in obstoječimi strankami.
Za konkreten primer uporabe si oglejte video.
Ste organizator festivala ali dogodka in se soočate z dolgimi čakalnimi vrstami, nepreglednim in počasnim plačevanjem vaših storitev ali pa si želite, da vaši udeleženci na zabaven način sodelujejo in hkrati promovirajo vaš dogodek?
4. avgust, 2017
Preberi večVisa Canada je v sodelovanju s fundacijo za boj proti raku (The Princess Margaret Cancer Foundation) razvila pilotski projekt, v okviru katerega so izvedli prve brezkontaktne donacije preko pametnega telefona v kanadski donatorski zgodovini.
Gal Gracar,
Preberi večŠtevilna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.
Gal Gracar,
Preberi več21. 7. 2017
Če se v sklopu vsakodnevnega poslovanja srečujete s številnimi poslovnimi obiski, prodajno komunikacijo s člani in zvestimi kupci ter potrebo po identifikaciji obiskovalcev, potem ste se zagotovo srečali...
Preberi več21. 4. 2017
Ljudje s svojim početjem močno vplivamo na okolje. Ob tem pogosto pozabimo, da smo istočasno močno odvisni od malih živali, kot so npr. čebele, ki v svojem okolju bijejo nenehen boj s svojim največjih naravnih sovražnikom - voščenim moljem.
Preberi več18. 5. 2017
Ste mnenja, da je vsak pisarniški izdelek namenjen samo za enkratno uporabo ali en sam namen? Pri nas smo mnenja, da je ponovna uporaba izdelkov...
Preberi več