Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...
Preberi več5. 2. 2018
Posamezniki veliko prostega časa preživimo ob uporabi mobilnih telefonov, ki pa so z razvojem dodatnih funkcij vse prej kot le telefoni. Pametne naprave namreč z vgrajeno tehnologijo NFC pridobivajo še dodatne razsežnosti – NFC tako spreminja načine, kako uporabniki najdejo, komunicirajo, nakupujejo in se tudi povezujejo z različnimi izdelki ali blagovnimi znamkami.
Za delovanje NFC-ja sta potrebni dve glavni komponenti – NFC oznaka in NFC bralnik. Prvo namestimo na željeno mesto, drugega pa imamo uporabniki vgrajenega v svoj pametni telefon. Ker oznaka ne potrebuje lastnega vira napajanja (energijo namreč pridobi pasivno od uporabnikovega mobilnega telefona), jo podjetja lahko vgradijo na različne načine: na izdelke, na embalažo, v naprave, v plakate, v fizično pošto, v oglase v revijah, na policah v trgovinah ali v katalogih.
NFC oznaka tako podjetju lahko služi kot prvi stik s potencialnim kupcem – z dotikom oznake lahko uporabniku pove, kje se trgovina nahaja, mu predloži določen popust ali pa ga poveže s Facebook profilom podjetja. NFC oznake tako lahkospremljajo kupca čez celoten nakupovalni proces, ta proces vzpodbudijo ter ga tudi olajšajo. Na drugi strani pa tudi podjetju nudijo informacije o interesu kupcev ter uporabi oznak, npr. koliko ljudi je približalo svoj telefon NFC oznaki, kdaj in kje se je to zgodilo ter katera vsebina je bila najbolj zanimiva ... Podjetja tako lahko z uporabo NFC oznak zgradijo boljšo vez s svojimi potencialnimi in obstoječimi strankami.
Za konkreten primer uporabe si oglejte video.
Številna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.
Gal Gracar,
Preberi večSte organizator festivala ali dogodka in se soočate z dolgimi čakalnimi vrstami, nepreglednim in počasnim plačevanjem vaših storitev ali pa si želite, da vaši udeleženci na zabaven način sodelujejo in hkrati promovirajo vaš dogodek?
4. avgust, 2017
Preberi večVisa Canada je v sodelovanju s fundacijo za boj proti raku (The Princess Margaret Cancer Foundation) razvila pilotski projekt, v okviru katerega so izvedli prve brezkontaktne donacije preko pametnega telefona v kanadski donatorski zgodovini.
Gal Gracar,
Preberi več5. 2. 2018
Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...
Preberi več26. 1. 2018
Na enem od največjih sejmov poslovnih daril in promocijskega materiala na svetu smo z IDentiksom izstopali predvsem z unikatnimi karticami. Predstavljali smo svojevrstne, vendar ravno zaradi tega zanimive in izstopajoče kartice...
Preberi več6. 10. 2017
Nudimo izdelavo in potisk vseh vrst PVC kartic kakršnega koli dizajna, standardnih mer 85 x 54mm, kot tudi dimenzij (XXL kartice, »tagi« ... ) in posebnih oblik (standardne ali po želji).
Preberi več