Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Pluta je zaradi svoje ekološkosti ponovno 'in'

14. februar, 2017

Pluta je zaradi svoje ekološkosti ponovno 'in'

Več kot 2,3 milijone hektarjev gozda hrasta plutovca sestavlja enega najbogatejših naravnih ekosistemov. Drevo ima dolgo življenjsko dobo ter ogromno možnost regeneracije. Za obdelavo uporabljamo tkivo skorje, ki ga 'nabirajo' vsakih 9-12 let.  
 
Kakšen material je pluta?
Skorja hrasta plutovca človeku že desetletja služi v gradbeništvu, interierju in tudi prehrani. Tkivo hrastove skorje je namreč enostavno za obdelavo, vzdržljivo in lahkotno, ne prepušča vode, predvsem pa je 100-odstotno biorazgradljivo. Prav zaradi ekološkosti pa priljubljenost plute med uporabniki strmo narašča. Nič čudnega torej, da so številni proizvajalci pluto kot surovino že vključili v svoje izdelčne linije.
 
Podobno smo storili v IDentiksu, kjer smo biorazgradljivi liniji IDE.biogifts že v začetku leta dodali plutast pridih. Pisan izbor vrhunskih izdelkov, ki jo krasi naravna rjavo-oranžna barva hrasta plutovca – od ovitkov za mobilne naprave, beležnic, vrečk in obeskov do denarnic, torb, podlog za miške in celo ovratnih trakov –, povzema moč in prilagodljivost narave.

Plutasti izdelki za vaše podjetje
Naravni izdelki bodo pozitivno predstavili tudi vaše podjetje, saj bodo pokazaliozaveščenost in ekološko naravnanost:
-
 izberite jih za svoja promocijska darila,
- potiskajte jih z barvno shemo vašega podjetja in svojim logotipom za svoje zaposlene,
- na konferencah jih podarite kot BIO pozornost za udeležence,
- organizirajte nagradne igre za plutaste biorazgradljive promocijske izdelke.
 
Paleto plutastih izdelkov spoznajte v našem katalogu.



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Anja Pirc

Grafična oblikovalka & Proizvodnja

25-letna študentka, ki zaključuje študij Grafičnih in interaktivnih komunikacij. Podjetju se je pridružila oktobra 2015 kot pomoč v proizvodnji in grafičnem oblikovanju. Je vedno nasmejana in pripravljena na nove izzive, ki zahtevajo kreativno žilico.

Vsi članki tega avtorja

Sorodni članki

1. 2. 2017

Ali je biometrija dovolj varen identifikacijski postopek?

Si predstavljate, da v trgovini namesto uporabe bančne kartice ali telefona za plačilo uporabite svoje uho? Ali pa, da vam na blagajni v vaši najljubši trgovini za plačilo skenirajo oči, fotografijo pa nato avtomatično preverijo v bazi podatkov, ki je pov

Preberi več

25. 4. 2017

Nasvet strokovnjaka: primerjava aplikacij na karticah

Različne storitve potrebujejo različne rešitve. Pri uporabi raznovrstnih kartic, npr. plačilnih, karticah zvestobe, članskih, identifikacijskih, dostopnih, ipd. zato svojim strankam vedno svetujemo pri izbiri aplikacij, ki naj jih imajo njihove kartice. L

Preberi več

3. 3. 2017

Intervju z Jasno Špende: Izzivi pri organizaciji dogodkov

Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}