Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Samodejna registracija na dogodkih

  • najnaprednejši sistem
  • DD UHF ID čitalec
  • samodejno zaznava gibanje udeležencev
  • do 8 m

 

16. januar, 2017

Samodejna registracija na dogodkih

DD (direction detection oz. ugotavljanje gibanja) UHF ID čitalec je najnaprednejši sistem za kontrolo prehoda na dogodkih, saj omogoča transparentno in samodejno spremljanje vaših udeležencev - to pomeni, da se bodo vaši obiskovalci od sedaj naprej le sprehodili med dvoranami na dogodkih, vi pa boste imeli ves čas nadzor nad tem kdo in koliko ljudi je v kateri dvorani. Priročno, kajne?

Kako deluje?
DD UHF ID čitalec s pomočjo UHF tehnologije samodejno zaznava gibanje udeležencev na razdalji do 8 metrov. Udeleženci, ki so ob registraciji prejeli pasivno (deluje le ob prejemu signala s strani DD UHF ID čitalca) akreditacijsko/identifikacijsko kartico so namreč avtomatično prepoznani ob gibanju v okolici DD UHF ID čitalca. Organizatorjem je tako omogočeno stalno spremljanje aktivnosti udeležencev (real-time tracking) na dogodku.

Prednosti od A do Ž
Poleg nenehnega in samodejnega dotoka informacij o aktivnostih udeležencev in njihovi prisotnosti v posameznih dvoranah ima DD UHF ID čitalec še druge prednosti, ki jih bodo znali organizatorji izkoristiti v svoj prid:

  1. prikazovanje dovoljenj za vstop s pomočjo enostavnega svetlobnega znaka
  2. možnost izvoza podatkov za poslovno analitiko
  3. enostaven priklop in uporaba (plug&play)
  4. večja pretočnost udeležencev in skrajšane čakalne vrste
  5. možnost shranjevanja podatkov v oblaku ali lokalno
  6. podpira brezžično (Wi-Fi), žično (UTP) in mobilno povezavo
  7. omogoča najhitrejše branje UHF akreditacij (do 10 na sekundo)

 
DD UHF ID čitalec je na voljo v sklopu naše lastne registracijske rešitve IDE.konferenca, ki poskrbi za enostavno in transparentno upravljanje z udeleženci na dogodkih – od prijave pa vse do zabave.

Ker ima vsak dogodek svoje specifične izzive je storitev je povsem prilagodljiva na naročnikove potrebe. Kot je obrazložila naša direktorica Jasna Triller: »Izhodišče za načrtovanje je vedno naročnikova potreba in njihovi največji izzivi na dogodku- ti pa so zelo različni; npr. zmeda pri prijavah, gneča na registraciji, ogromno časa za pregled plačil, potreba po znižanju stroškov dodatnega osebja in hostes, transparentnost, pomanjkanje časa, želia po ličnih akreditacijah, prepoznavanje najljubših predavanj, zvestoba udeležencev, večanje števila udeležencev, … temu prilagodimo tudi delovanje sistema.« 



Preberite tudi
RFID za vsakodnevne (poslovne) aktivnosti

10. marec, 2017

Preberi več
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}