Ste mnenja, da je vsak pisarniški izdelek namenjen samo za enkratno uporabo ali en sam namen? Pri nas smo mnenja, da je ponovna uporaba izdelkov...
Preberi več18. 5. 2017
Tehnologija termotransfer je potisk, namenjen enostavnejšim dizajnom in predvsem akreditacijam ter personalizaciji predtiskanih kartic. Možen je enobarvni (že določene barve, tudi zlata in srebrna) ali večbarvni CMYK potisk. Potisk celotnih fleh ter živ rob tu nista optimalna, je pa cenovno ugodnejši od retransfer tehnologije.
Termotransfer je zelo primeren za sejemske in kongresne akreditacije ter predvsem za enobarvno ali večbarvno personalizacijo spremenljivih podatkov (fotografij, imen, številk ... ).
Odločilna prednost: hitra & cenovno ugodna izdelava in od 1 kos dalje. Z zlato ali srebrno podlago kartice lahko dosežemo presenetljive rezultate!
Visokokvaliteten potisk, za zahtevnejše dizajne, intenzivne barve, potisk v živ rob (»over the edge«), CMYK tehnologija potiska se najbolj približa kvaliteti offset predtiska in je namenjena za potisk že od 1 kartice dalje (pa do cca 2000 kos). Še posebej je priporočljiva za čip kartice, ker tovrstna tehnologija ne more poškodovati. Gre za potisk najprej na folijo, katera se nadalje odtisne na kartico. Od tu beseda re-transfer.
Odločilna prednost: visoka kvaliteta & hitra izdelava že za majhne količine. Z zlato ali srebrno podlago kartice lahko dosežemo izjemne rezultate! Kartice lahko vsebujejo fotografijo, dodatne aplikacije ali različne varnostne in personalizacijske elemente.
Visokokvalitetni predtisk (od 100 kos dalje) nudi različne možnosti potiska najrazličnejših dizajnov s tehnologijo CMYK. V primeru večje količine kartic (naročilo na zalogo) je cena ugodnejša, sukcesivno pa se izvaja personalizacija s termotransfer ali embossing tiskalnikom.
Se uporablja samostojno kot potisk v Pantone barvah ali kot kombinacija z offset tiskom. (od 500 kos dalje) Nudimo različne možnosti metalnih elementov ali podlag (zlata, srebrna, bronasta).
Možen je tudi poseben potisk zlato in srebrotiska in je namenjen za zahtevnejše, unikatne in prestižne dizajne. Navadno se na predtiskano kartico, dodatno pod visokimi temperaturami, nanašajo s posebnimi klišeji, katere se izdela po naročilu.
Personalizacija kartic pomeni dodajanje spremenljivih podatkov na pvc kartice oz. dodatnih aplikacij/zapisov na kartici (ime, priimek, številka, naslov … fotografija, črtna koda, magnetna steza, čip- kontaktni in brezkontaktni).
Izdelujemo tudi različne varnostne elemente (hologramsko nalepko, UV tisk, mikrotekst … ).
Pri tehnologiji offset predtisk je personalizacija narejena ali istočasno enkratno ali kasneje sukcesivno (podatki se pošiljajo postopoma- tedensko/mesečno, ipd.) predtiskane kartice pa se lahko hranijo pri nas.
Možne enobarvne personalizacije (predtisk kartic): črna, bela, zlata, srebrna, modra, zelena, rdeča, vijolična ...
Pri tehnologijah termotransfer in retransfer je personalizacija istočasna s potiskom kartice in je zato lahko v CMYK barvah.
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Grafična oblikovalka & Proizvodnja
25-letna študentka, ki zaključuje študij Grafičnih in interaktivnih komunikacij. Podjetju se je pridružila oktobra 2015 kot pomoč v proizvodnji in grafičnem oblikovanju. Je vedno nasmejana in pripravljena na nove izzive, ki zahtevajo kreativno žilico.
PVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.
31. maj, 2017
Preberi večPVC kartice – bile one akreditacijske, poklon kartice, identifikacijske ili kartice vjernosti – još uvijek predstavljaju najpopularnije alate za podršku za različite svrhe.
6. junij, 2017
Preberi večRe-writable kartice so smiselne za uporabo v podjetjih, kjer je pretok zaposlenih (npr. študenti, zunanji sodelavci) ali pa obiskovalcev konstantno velik ali pa povečan le v...
Anja Pirc,
Preberi večSte kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...
Tina Logar,
Preberi več18. 5. 2017
Ste mnenja, da je vsak pisarniški izdelek namenjen samo za enkratno uporabo ali en sam namen? Pri nas smo mnenja, da je ponovna uporaba izdelkov...
Preberi več1. 6. 2018
Poslovna darila že dolgo niso več usmerjena le v samopromocijo z brandiranim kulijem, temveč postaja obdarovanje poslovnih partnerjev tudi dobra poslovna strategija. Pametno obdarovanje lahko spodbudi poslovno komunikacijo ter izboljša poslovne odnose...
Preberi več3. 2. 2021
Predstavitev trendov in novosti 2021 - IDentiksov spletni dogodek, ki ga ne smete zamuditi!
Preberi več