Potisk in personalizacija kartic podjetju prinese večjo prepoznavnost, zaposlenim poistovetenje z lastnim podjetjem, strankam pa občutek pripadnosti.
Preberi več23. 11. 2017
Preteklo leto so zaznamovale številne nesreče in afera z litij-ionskimi baterijami v mobilnih napravah Galaxy Note 7. Podobne eksplozije baterije pa so se pojavljale tudi pri drugih napravah, ki za svoje delovanje uporabljajo majhne mobilne baterije - npr. elektronskih cigaretah. Zato ni nenavadno, da je prišlo do razvoja novih, varnejših baterij.
Litij-ionske baterije z možnostjo samogašenja
Raziskovalci so namreč razvili litij-ionsko baterijo, ki ima vključen tudi material za gašenje požarov. T.i. zaviralec požarov je poznan tudi kot kemijska spojina trifenil fosfat, je v baterijo integriran v posebnem ovoju, ki se stali šele pri temperaturah višjih od 150 stopinj Celzija. S tem je omogočeno, da baterija v bistvu pogasi sama sebe. V do sedaj opravljenih testih so uspeli požare na baterijah pogasiti v 0,4 sekunde.
Nevarne baterije?
Litij-ionske baterije so ena od najpogosteje uporabljenih baterij v popularnih mobilnih napravah, npr. pametnih telefonih, tablicah, elektronskih cigaretah, pametnih urah, prenosnih računalnikih ... Vendar pa so jih v nekaterih inštitucijah že prepoznali kot možen vir požarov in eksplozij. Do požara nameč lahko pride, če ob izdelavi pride do majhnih napak, ki niso zaznane, ali pa tudi, če se baterija prehitro napolni.
Čeprav je naraščanje potreb uporabnikov po vedno manjših in bolj vzdržljivih baterijah zelo hitro, pa razvoj mobilnih baterij poteka precej počasneje od razvoja mobilnih naprav, ki jih te baterije napajajo. Zato je enostavna rešitev za daljšo življenjsko dobo baterije, kot je npr. Powerbank, še vedno zelo popularna.
23. 11. 2017
Potisk in personalizacija kartic podjetju prinese večjo prepoznavnost, zaposlenim poistovetenje z lastnim podjetjem, strankam pa občutek pripadnosti.
Preberi več28. 12. 2022
Vsak konec nekega obdobja pomeni tudi možnost za pogled nazaj, za refleksijo. Pomembno se je ustaviti in pogledati, kaj smo dobrega naredili, kakšne napake smo naredili, oziroma kje smo »ga polomili« in predvsem, kaj smo se iz tega naučili!
Preberi več25. 4. 2017
Različne storitve potrebujejo različne rešitve. Pri uporabi raznovrstnih kartic, npr. plačilnih, karticah zvestobe, članskih, identifikacijskih, dostopnih, ipd. zato svojim strankam vedno svetujemo pri izbiri aplikacij, ki naj jih imajo njihove kartice. L
Preberi več