17. 3. 2017
»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom Trillerjem.
Intervju najdete na tej povezavi.
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Prodaja
Študent Poslovne informatike na Visoki šoli za poslovne vede. Kot podpora prodaji se je IDentiksu pridružil junija 2016. Svoje veščine komuniciranja preko telefona je osvojil že v klicnem centru Adriatic Slovenica, v Identiksu pa se izpopolnjuje tudi na področju prodaje. Je vedno optimističen, vztrajen in pripravljen na izzive.
Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...
10. oktober, 2017
Preberi več17. 3. 2017
4. 1. 2019
Glavni namen kartic je v tem, da nam nudi možnost hitrega pregleda informacij. Informacije na kartici imajo različen namen. Najpogosteje se srečamo z identifikacijskimi karticami kot so osebne, članske, šolske in druge kartice, ki nam pomagajo identificir
Preberi več27. 6. 2018
Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...
Preberi več