Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Potrebujete večji obisk v trgovinah?

2. december, 2017

Darilne kartice so za številne kupce enostavna rešitev za pogosto težavo »Kaj kupiti za darilo?«. Ampak koliko darilnih kartic ste že prodali v tem letu? Ste beležili posledične nakupe z darilno kartico? So stranke, ki so kupile darilno kartico tudi same kupile kaj v vaši trgovini? So stranke prekoračile znesek na darilni kartici in v vaši trgovini zapravile višji znesek?

Za vas smo poiskali nekaj zanimiv statistik povezanih z darilnimi karticami in njihovim vplivom na vašo prodajo in posel ...

  1. 55% strank z darilno kartico bo trgovino obiskalo več kot enkrat
  2. okrog 63% potrošnikov je že kupilo darilno kartico
  3. darilne kartice prodajo za razliko od papirnatih bonov povečajo med 50% in 100%
  4. tretjina strank zapravi vsaj 40% višji znesek kot je zakupljen na darilni kartici
  5. kar tretjina vseh daril iz trgovin so darilne kartice

So vas te statistike prepričale? Super! Potem pa poglejte še kako lahko svoje kartice v trgovini kar najbolje tudi spromovirate .....

  • darilne kartice postavite na vidno mesto
  • vsaki stranki ob nakupu predstavite 3 glavne prednosti
  • zveste stranke o možnosti darilnih kartic obvestite preko  vseh komunikacijskih kanalov (socialna omrežja, spletna stran, e-mail, plakati)
  • iščite stranke tudi izven svoje ciljne skupine, saj bodo oni kupili darilno kartico za vaše potencialne kupce

Nikakor pa ne pozabite tudi na tematsko vizualno podobo vaših darilnih kartic. Ker se približujemo Božiču in novoletnim obdarovanjem bo primerna novoletna jelka z darili, ali pa zavito darilce, kartica z veliko mašno ali pa napis Srečno!



Preberite tudi
Personalizirano darilo je bolj učinkovito

Poslovna darila številna podjetja uporabljajo zelo tradicionalno - ob obisku ali sklenitvi sodelovanja, kot pozornost ob praznovanju obletnice delovanja podjetja, kot darilo ob...

7. november, 2017

Preberi več
Z darilno kartico do večje prodaje

Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...

10. oktober, 2017

Preberi več
Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

Anja Pirc,

Preberi več
Kako izbrati primerno poslovno darilo?

Iskanje pravega poslovnega darila je pogosto težavno, stresno in ima lahko ob napačni izbiri ter neprimernem načinu obdarovanja tudi negativen učinek. K sreči obstajajo smernice, kako izbrati primerno poslovno darilo...

14. avgust, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

31. 8. 2018

Zmagovalna formula organizacije dogodka: Spremljajte. Ukrepajte. Nadgrajujte.

Dogodek doseže svoj namen šele, ko izpolni cilje. Analiza uspešnosti dogodka ni samo pregled končnega stanja, temveč tudi vnaprejšnji motivator za dosego cilja – če je vnaprej znano, da bo po koncu sledila analiza, ki bo preverila uspešnost doseženega, to

Preberi več

4. 9. 2017

Varnost za vsak žep

Z razvojem tehnologij kartice postajajo kartice več kot le medij za vizualno identifikacijo ali pa zapis podatkov o osebi, ki kartico nosi. Vse višje varnostne potrebe v podjetjih in organizacijah na zasebni ali državni ravni namreč zahtevajo zaščito pred

Preberi več

1. 6. 2018

Dobra poslovna komunikacija tudi s pomočjo daril

Poslovna darila že dolgo niso več usmerjena le v samopromocijo z brandiranim kulijem, temveč postaja obdarovanje poslovnih partnerjev tudi dobra poslovna strategija. Pametno obdarovanje lahko spodbudi poslovno komunikacijo ter izboljša poslovne odnose...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}