Digitalizirajte svoje poslovanje in vodite analizo obiskov vaših strank! IDE.wellcheck je digitalni sistem, ki...
Preberi več27. 10. 2017
Darilne kartice so za številne kupce enostavna rešitev za pogosto težavo »Kaj kupiti za darilo?«. Ampak koliko darilnih kartic ste že prodali v tem letu? Ste beležili posledične nakupe z darilno kartico? So stranke, ki so kupile darilno kartico tudi same kupile kaj v vaši trgovini? So stranke prekoračile znesek na darilni kartici in v vaši trgovini zapravile višji znesek?
Za vas smo poiskali nekaj zanimiv statistik povezanih z darilnimi karticami in njihovim vplivom na vašo prodajo in posel ...
So vas te statistike prepričale? Super! Potem pa poglejte še kako lahko svoje kartice v trgovini kar najbolje tudi spromovirate .....
Nikakor pa ne pozabite tudi na tematsko vizualno podobo vaših darilnih kartic. Ker se približujemo Božiču in novoletnim obdarovanjem bo primerna novoletna jelka z darili, ali pa zavito darilce, kartica z veliko mašno ali pa napis Srečno!
Iskanje pravega poslovnega darila je pogosto težavno, stresno in ima lahko ob napačni izbiri ter neprimernem načinu obdarovanja tudi negativen učinek. K sreči obstajajo smernice, kako izbrati primerno poslovno darilo...
14. avgust, 2017
Preberi večNaša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...
10. oktober, 2017
Preberi večPoslovna darila številna podjetja uporabljajo zelo tradicionalno - ob obisku ali sklenitvi sodelovanja, kot pozornost ob praznovanju obletnice delovanja podjetja, kot darilo ob...
7. november, 2017
Preberi več27. 10. 2017
Digitalizirajte svoje poslovanje in vodite analizo obiskov vaših strank! IDE.wellcheck je digitalni sistem, ki...
Preberi več24. 5. 2017
V poplavi poslovnih dogodkov in konferenc je dobra organizacija nadvse pomembna – ne le s strani udeležencev, ki sledijo dogodkom temveč predvsem s strani organizatorja, ki naj od konference odnese tudi relevantne podatke in statistike o obisku.
Preberi več20. 5. 2017
Uporaba RFID tehnologije predstavlja stroškovno učinkovit način za pridobivanje ogromne količine podatkov o nakupih in preferencah vaših kupcev in strank, a tudi o načinu poslovanja … Številna podjetja že izkoriščajo te podatke za načrtovanje prihodnjega
Preberi več