Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Potrebujete večji obisk v trgovinah?

2. december, 2017

Darilne kartice so za številne kupce enostavna rešitev za pogosto težavo »Kaj kupiti za darilo?«. Ampak koliko darilnih kartic ste že prodali v tem letu? Ste beležili posledične nakupe z darilno kartico? So stranke, ki so kupile darilno kartico tudi same kupile kaj v vaši trgovini? So stranke prekoračile znesek na darilni kartici in v vaši trgovini zapravile višji znesek?

Za vas smo poiskali nekaj zanimiv statistik povezanih z darilnimi karticami in njihovim vplivom na vašo prodajo in posel ...

  1. 55% strank z darilno kartico bo trgovino obiskalo več kot enkrat
  2. okrog 63% potrošnikov je že kupilo darilno kartico
  3. darilne kartice prodajo za razliko od papirnatih bonov povečajo med 50% in 100%
  4. tretjina strank zapravi vsaj 40% višji znesek kot je zakupljen na darilni kartici
  5. kar tretjina vseh daril iz trgovin so darilne kartice

So vas te statistike prepričale? Super! Potem pa poglejte še kako lahko svoje kartice v trgovini kar najbolje tudi spromovirate .....

  • darilne kartice postavite na vidno mesto
  • vsaki stranki ob nakupu predstavite 3 glavne prednosti
  • zveste stranke o možnosti darilnih kartic obvestite preko  vseh komunikacijskih kanalov (socialna omrežja, spletna stran, e-mail, plakati)
  • iščite stranke tudi izven svoje ciljne skupine, saj bodo oni kupili darilno kartico za vaše potencialne kupce

Nikakor pa ne pozabite tudi na tematsko vizualno podobo vaših darilnih kartic. Ker se približujemo Božiču in novoletnim obdarovanjem bo primerna novoletna jelka z darili, ali pa zavito darilce, kartica z veliko mašno ali pa napis Srečno!



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri storitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svojo strast našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša svežino, kreativo in pozitivno naravnanost.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Z darilno kartico do večje prodaje

Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...

Marko Panjan , 10. oktober, 2017

Preberi več
Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

Anja Pirc , 3. marec, 2017

Preberi več
Kako izbrati primerno poslovno darilo?

Iskanje pravega poslovnega darila je pogosto težavno, stresno in ima lahko ob napačni izbiri ter neprimernem načinu obdarovanja tudi negativen učinek. K sreči obstajajo smernice, kako izbrati primerno poslovno darilo...

Marko Panjan , 14. avgust, 2017

Preberi več
Personalizirano darilo je bolj učinkovito

Poslovna darila številna podjetja uporabljajo zelo tradicionalno - ob obisku ali sklenitvi sodelovanja, kot pozornost ob praznovanju obletnice delovanja podjetja, kot darilo ob...

Marko Panjan , 7. november, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

1. 6. 2017

Razlika med pasivnimi in aktivnimi UHF sistemi

Tehnologija RFID (radio frequency identification) omogoča brezžično komunikacijo, ki za najdbo in identifikacijo predmetov uporablja radijske valove in temelji na treh glavnih komponentah – RFID oznaka ali čipirana kartica (oddajnik), RFID čitalec (spreje

Preberi več

1. 12. 2017

Izberite pravo vrsto potiska

Produkcijski proces kartic se za operativce prične s pripravo dizajna in osnovnih nastavitev za tisk. Ali vi kot marketing, prodaja ali direktor poznate te nastavitve? Ali morda izbiro tiska raje vedno 100% prepustite izvedbeni ekipi?

Preberi več

3. 3. 2017

Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}