Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

ŠTUDIJA PRIMERA: Strokovno srečanje optikov 2018 – Dvojna akreditacijska rešitev

30. november, 2018

V hotelu bernardin se je na dvodnevnem dogodku odvijalo Strokovno srečanje optikov 2018 v skupni organizaciji z Obrtno – podjetniško zbornico Slovenije. Na dogodku je bilo prisotnih 162 udeležencev iz 69 optičnih podjetij.

Sekcija optikov je prvič organizirala Strokovno srečanje optikov z namenom, da se vsaj enkrat letno srečajo na strokovnem in družabnem dogodku predstavniki podjetij in njihovi zaposleni ter podjetja, ki ponujajo različne produkte za njihovo dejavnost.

Pred dogodkom smo se sestali z OZS in pregledali možnosti o skupnem sodelovanju z uporabo naših produktov in storitev. IDentiks je namreč specializiran v akreditiranju in registriranju udeležencev z uporabo spletne platforme EventID.

Na sestanku smo sklenili, da bomo na dogodku uporabili dve rešitvi, ki jih bomo v tej študiji primera najprej predstavili ločeno, nato pa naredili skupen sklep.

 

Rešitev 1 – Dvojna vrednost akreditacije

Akreditacija omogoča identifikacijo udeleženca in s tem tudi pregled nad njegovim dostopom na dogodek. Ponavadi sta to edini funkciji, ki jih akreditacija ima. Skupaj z OZS in sekcijo optikov pa smo prišli na idejo, da bi lahko akreditacija imela dodatno funkcijo - zaščita brezstičnih kartic (npr.: bančne kartice) v denarnici. Tako kartico imenujemo anti – skimming oz. RFID zaščitna kartica. Na kartico smo potiskali ime podjetja (Optike) in QR kodo (rešitev, ki jo bomo opisali v nadaljevanju).

Slika 1: Zaščitna akreditacija s QR kodo

Udeleženec je tako poleg akreditacije z akreditacijo prejel tudi uporabno darilo. To akreditacijo bo uporabnik lahko po dogodku pospravil v denarnico, ta pa bo ščitila ostale brezstične kartice (bančne, urbana, NFC...) v denarnici pred RFID signali oz. zlorabami. Bančne kartice je namreč s čitalci možno prebrati in nato podatke zlorabiti. Kartice v denarnici so s tako zaščitno akreditacijo varne pred zlorabo. Akreditacija se s tem ne zavrže stran, ampak se ponovno uporabi kot zaščitna kartica za brezstične kartice.

Slika 2: Sašo za promocijskim pultom našega podjetja

 

Rešitev 2 – QR koda – Avtomatična registracija in hitro beleženje udeležencev

Na akreditacijo smo potiskali QR kodo. Edinstvena QR koda je pripadala določenemu optičnemu podjetju. Ko je udeleženec iz določene optike prišel na dogodek, je bila QR koda prebrana z mobitelom, ki ima prednaloženo mobilno aplikacijo spletne platforme EventID. Podatek o prihodu udeleženca je bil nato avtomatično zabeležen v programski sistem. S tem smo izničili ročno vnešavanje podatkov in poskrbeli za večjo preglednost nad prihodi.

Slika 3: Mobilna aplikacija EventID za beleženje udeležencev s QR kodami 

Naslednji dan je organizator želel, da bi prebirali akreditacijske QR kode z mobitelom tudi na kosilih. Organizator je tako natanko vedel, koliko udeležencev je prišlo na kosilo. S tem podatkom bo v prihodnosti lažje načrtoval količino naročenih kosil. Na ta način organizator lažje usklajuje dejansko število udeležencev na kosilu z izstavljenim računaom oz. s stroški dobavitelja kosil.

Po dogodku je organizator prejel tudi vse podatke, ki so bili zabeleženi. Platforma namreč omogoča izvoz podatkov in s tem tudi izdelavo preglednega poročila. Organizator je z izvozom dobil ves vpogled nad zabeležnimi udeleženci. V tem primeru čas prihoda, število udeležencev na dogodku in število udeležencev na kosilu.

Z dogodkom »Strokovno srečanje optikov 2018« smo prikazali, da je lahko akreditacija več kot le identifikacija z zapisanim imenom. Po pogovoru z udeleženci smo ugotovili, da so prepoznali vrednost takšne akreditacije in jo bodo v večini uporabljali tudi v prihodnje v svoji denarnici.

Organizator je s tem pridobil tudi stalno promocijo svojega dogodka, udeleženec pa zaščito svojih bančnih kartic in spomin na dogodek. Organizator je s pomočjo platforme EventID in mobilne aplikacije avtomatiziral in poenostavil ročne postopke ter olajšal delo organizatorja pri procesu akreditacij, izpisov in poročil.

Slika 4: Registracijski pult



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri RFID rešitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svoj poligon za kreativo našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša sveže pristope in orodja za uspešno manevriranje po poligonu.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Organizacija dogodka v 10 korakih: od 6. do 10. koraka

Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...

Marko Panjan , 27. junij, 2018

Preberi več
Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

Marko Panjan , 5. februar, 2018

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

Marko Panjan , 16. marec, 2017

Preberi več
IOT rešitev, ki je na konferenci v ZDA navdušila organizatorja in udeležence

Organizator tehnološke konference v ZDA CompTIA je z uporabo ID.Conference pridobil podatke o dogajanju na konferenci. Akreditacije udeležencev so bile namreč opremeljene z RFID antenami, ki so jih beleželi RFID čitalci. Preberite si več v našem zapisu.

Marko Panjan , 28. avgust, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

8. 3. 2017

Nasvet strokovnjaka: Večfunkcionalne šolske izkaznice

V IDentiksu že 10 let zagotavljamo hitro in kvalitetno izdelavo kartic ter prilagodljive cene. Sodelovali smo že z več kot 400 naročniki ter izdelali že 4 milijone kartic. To nam je uspelo, ker zaupamo v svoj izdelek ter predvsem, ker svojim strankam redn

Preberi več

9. 2. 2017

USB dual – USB za pametne telefone in prenosnike!

22. 9. 2017

Promocijski material za kampanje

Predsedniška kampanja je v polnem teku, volitve pa se nezadržno bližajo. Ste že nagovorili svoje volivce?

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}