Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

ŠTUDIJA PRIMERA: Strokovno srečanje optikov 2018 – Dvojna akreditacijska rešitev

30. november, 2018

Sekcija optikov je v letu 2018 prvič organizirala dogodek “Strokovno srečanje optikov”. Namen dogodka je bil, da se predstavniki podjetij in njihovi zaposleni vsaj enkrat letno srečajo na strokovnem in družabnem dogodku ter predstavijo svojo dejavnost in inovacije na področju optike.

V Grand Hotel Bernardin se je tako na dvodnevnem dogodku odvijalo Strokovno srečanje optikov 2018 v skupni organizaciji z Obrtno – podjetniško zbornico Slovenije. Na dogodku je bilo prisotnih 162 udeležencev iz 69 optičnih podjetij.

 

Sekcija optikov je prvič organizirala Strokovno srečanje optikov, katerega je obiskalo 162 udeležencev iz 69 optičnih podjetij.

 

IDentiks je specializiran za akreditiranje in registriranje udeležencev z uporabo spletne platforme EventID. Pred dogodkom smo se tako sestali s predstavniki OZS in organizatorjem dogodka ter poiskali možne rešitve, ki bi upravljanje udeležencev na dogodku olajšalo.

Preko sestanka in »brainstorminga« smo našli dve rešitvi, ki jih bomo v tej študiji primera najprej ločeno predstavili nato pa naredili skupen sklep.

 

Rešitev 1 – Dvojna vloga akreditacije

Osnovna naloga akreditacije je, da omogoča identifikacijo udeleženca in dostop oz. prehod na dogodek ali v določene prostore. Po dogodku takšno akreditacijo tudi zavržemo, saj ponavadi ni več primerna za ponovno uporabo. Tako smo poiskali zanimivo rešitev v obliki RFID zaščitne kartice.

 

Akreditacija je bila tudi zaščitna RFID kartica, ki jo je udeleženec po dogodku shranil v svojo denarnico.

 

Slika 1: Zaščitna akreditacija s QR kodo

RFID zaščitna kartica namreč prepreči zlorabo vaših brezstičnih kartic kot je bančna kartica. Že z navadnim pametnim telefonom je možno prebrati informacije bančnih kartic. Takšno kartico enostavno vstavimo v denarnico in s tem poskrbino, da so vse brezstične kartice varne pred signali. Akreditacija je tako po dogodku prejela »novo življenje« v denarnici vsakega udeleženca.

Slika 2: Sašo za promocijskim pultom našega podjetja

 

Rešitev 2 – QR koda in beleženje z mobilno aplikacijo

Akreditacijo smo opremili tudi s QR kodo. Identifikacija na QR kodi je bila vezana na posamezno podjetje iz katerega je prišel udeleženec. Ob prihodu udeleženca na dogodek smo preko mobilne aplikacije nastavili »1. dan dogodka« in prebrali QR kodo, ki je nato avtomatično zabeležila prihod  udeleženca v platformo EventID. Tako je potreba po ročnem vnešavanju udeležencev izginila. 

 

Akreditacije so bile opremljene s QR kodo, ki so se prebrale z mobilno aplikacijo EventID. Prihod udeleženca je bil s tem zabeležen v platformo.

 

Slika 3: Mobilna aplikacija EventID za beleženje udeležencev s QR kodami 

Naslednji dan smo postopek ponovili, le da smo na mobilni aplikaciji določili »2. dan dogodka«. Enako smo prebrali vse akreditacije. S tem smo med drugim ugotovili razmerje v številu udeležencev prvega in drugega dneva dogodka.

Organizator je nato izrazil željo, da bi beležili udeležence tudi ob prihodu na kosilo. Razlog za to je, da se beleži razmerje med številom udeležencev in količino hrane na  dogodku. To je organizatorju tudi omogočilo usklajevanje med izstavljenim računom in stroškom za dobavljena kosila.

 

Po dogodku

Po dogodku je organizator prejel vse podatke, ki so bili zabeleženi. Platforma namreč omogoča izvoz podatkov in s tem tudi izdelavo končnega poročila. Z izvozom podatkov je organizator pridobil ves vpogled nad zabeležnimi udeleženci. V tem primeru čas prihoda in število udeležencev na dogodku, ter število udeležencev na kosilu.

Zabeleženo je bilo podjetje udeleženca, število udeležencev in čas prihoda na dogodek.


Slika 4: Registracijski pult

 

Z dogodkom »Strokovno srečanje optikov 2018« smo prikazali, da je lahko akreditacija več kot le identifikacija z zapisanim imenom (v našem primeru podjetja). Po pogovoru z udeleženci smo ugotovili, da so prepoznali dodatno vrednost takšne akreditacije in jo bodo v večini uporabljali tudi v prihodnje - le da v svoji denarnici. Organizator je s tem pridobil tudi promocijo svojega dogodka, udeleženec pa zaščito svojih bančnih kartic in spomin na dogodek. S pomočjo platforme EventID in mobilne aplikacije pa smo organizatorju avtomatizirali proces beleženja udeležencev in mu predali končna poročila za analizo dogodka.



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri RFID rešitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svoj poligon za kreativo našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša sveže pristope in orodja za uspešno manevriranje po poligonu.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Organizacija dogodka v 10 korakih: od 6. do 10. koraka

Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...

Marko Panjan , 27. junij, 2018

Preberi več
Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

Marko Panjan , 5. februar, 2018

Preberi več
IOT rešitev, ki je na konferenci v ZDA navdušila organizatorja in udeležence

Organizator tehnološke konference v ZDA CompTIA je z uporabo ID.Conference pridobil podatke o dogajanju na konferenci. Akreditacije udeležencev so bile namreč opremeljene z RFID antenami, ki so jih beleželi RFID čitalci. Preberite si več v našem zapisu.

Marko Panjan , 28. avgust, 2018

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

Marko Panjan , 16. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

18. 5. 2017

Ponovna uporaba izdelkov v skrbi za okolje

Ste mnenja, da je vsak pisarniški izdelek namenjen samo za enkratno uporabo ali en sam namen? Pri nas smo mnenja, da je ponovna uporaba izdelkov...

Preberi več

22. 1. 2017

Sejem promocijskih daril PSI 2017

Sejma PSI se je udeležilo več kot 988 razstavljalcev. In če za industrijo promocijskih daril velja, da je vedno noro kreativna in inovativna, so letos razstavljalci ponovno potrdili ta resnični stereotip. Vas zanima nekaj primerov?

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}