30. november, 2018
Sekcija optikov je v letu 2018 prvič organizirala dogodek “Strokovno srečanje optikov”. Namen dogodka je bil, da se predstavniki podjetij in njihovi zaposleni vsaj enkrat letno srečajo na strokovnem in družabnem dogodku ter predstavijo svojo dejavnost in inovacije na področju optike.
V Grand Hotel Bernardin se je tako na dvodnevnem dogodku odvijalo Strokovno srečanje optikov 2018 v skupni organizaciji z Obrtno – podjetniško zbornico Slovenije. Na dogodku je bilo prisotnih 162 udeležencev iz 69 optičnih podjetij.
Sekcija optikov je prvič organizirala Strokovno srečanje optikov, katerega je obiskalo 162 udeležencev iz 69 optičnih podjetij. |
IDentiks je specializiran za akreditiranje in registriranje udeležencev z uporabo spletne platforme EventID. Pred dogodkom smo se tako sestali s predstavniki OZS in organizatorjem dogodka ter poiskali možne rešitve, ki bi upravljanje udeležencev na dogodku olajšalo.
Preko sestanka in »brainstorminga« smo našli dve rešitvi, ki jih bomo v tej študiji primera najprej ločeno predstavili nato pa naredili skupen sklep.
Rešitev 1 – Dvojna vloga akreditacije
Osnovna naloga akreditacije je, da omogoča identifikacijo udeleženca in dostop oz. prehod na dogodek ali v določene prostore. Po dogodku takšno akreditacijo tudi zavržemo, saj ponavadi ni več primerna za ponovno uporabo. Tako smo poiskali zanimivo rešitev v obliki RFID zaščitne kartice.
Akreditacija je bila tudi zaščitna RFID kartica, ki jo je udeleženec po dogodku shranil v svojo denarnico. |
Slika 1: Zaščitna akreditacija s QR kodo

RFID zaščitna kartica namreč prepreči zlorabo vaših brezstičnih kartic kot je bančna kartica. Že z navadnim pametnim telefonom je možno prebrati informacije bančnih kartic. Takšno kartico enostavno vstavimo v denarnico in s tem poskrbino, da so vse brezstične kartice varne pred signali. Akreditacija je tako po dogodku prejela »novo življenje« v denarnici vsakega udeleženca.
Slika 2: Sašo za promocijskim pultom našega podjetja

Rešitev 2 – QR koda in beleženje z mobilno aplikacijo
Akreditacijo smo opremili tudi s QR kodo. Identifikacija na QR kodi je bila vezana na posamezno podjetje iz katerega je prišel udeleženec. Ob prihodu udeleženca na dogodek smo preko mobilne aplikacije nastavili »1. dan dogodka« in prebrali QR kodo, ki je nato avtomatično zabeležila prihod udeleženca v platformo EventID. Tako je potreba po ročnem vnešavanju udeležencev izginila.
Akreditacije so bile opremljene s QR kodo, ki so se prebrale z mobilno aplikacijo EventID. Prihod udeleženca je bil s tem zabeležen v platformo. |
Slika 3: Mobilna aplikacija EventID za beleženje udeležencev s QR kodami

Naslednji dan smo postopek ponovili, le da smo na mobilni aplikaciji določili »2. dan dogodka«. Enako smo prebrali vse akreditacije. S tem smo med drugim ugotovili razmerje v številu udeležencev prvega in drugega dneva dogodka.
Organizator je nato izrazil željo, da bi beležili udeležence tudi ob prihodu na kosilo. Razlog za to je, da se beleži razmerje med številom udeležencev in količino hrane na dogodku. To je organizatorju tudi omogočilo usklajevanje med izstavljenim računom in stroškom za dobavljena kosila.
Po dogodku
Po dogodku je organizator prejel vse podatke, ki so bili zabeleženi. Platforma namreč omogoča izvoz podatkov in s tem tudi izdelavo končnega poročila. Z izvozom podatkov je organizator pridobil ves vpogled nad zabeležnimi udeleženci. V tem primeru čas prihoda in število udeležencev na dogodku, ter število udeležencev na kosilu.
Zabeleženo je bilo podjetje udeleženca, število udeležencev in čas prihoda na dogodek. |
Slika 4: Registracijski pult

Z dogodkom »Strokovno srečanje optikov 2018« smo prikazali, da je lahko akreditacija več kot le identifikacija z zapisanim imenom (v našem primeru podjetja). Po pogovoru z udeleženci smo ugotovili, da so prepoznali dodatno vrednost takšne akreditacije in jo bodo v večini uporabljali tudi v prihodnje - le da v svoji denarnici. Organizator je s tem pridobil tudi promocijo svojega dogodka, udeleženec pa zaščito svojih bančnih kartic in spomin na dogodek. S pomočjo platforme EventID in mobilne aplikacije pa smo organizatorju avtomatizirali proces beleženja udeležencev in mu predali končna poročila za analizo dogodka.