Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Inovativno akreditiranje udeležencev, ki bo spremenilo organizacijo dogodka!

  • Akreditiranje dogodkov

13. junij, 2018

Pozabite na čakalne vrste v dvorane. Z novimi akreditacijami pri ID.Conference lahko udeležence beležimo hitro in neopazno. V trenutku lahko identificiramo, če ima udeleženec dovoljen prehod v dvorano, kakšna je njegova časovnica prehodov, koliko udeležencev je bilo v določenem trenutku znotraj dvorane in ostale parametre, ki so pomembni organizatorju.

Akreditacijo namreč avtomatično berejo čitalci na prehodih v dvorane, kar pomeni tudi, da zmanjšujejo stroške organizatorja za osebje na vhodih. Nič več ročnih čitalcev, ki berejo enega udeleženca naenkrat.

 

Dogodek pa se ne konča z dogodkom samim, ampak ga mora organizator tudi oceniti. Z beleženjem akreditacij in zbiranjem podatkov v oblaku ID.Conference omogoča vpogled v končna poročila dogodka. Iz njih lahko povzamemo samo uspešnost dogodka na podlagi podatkov o udeležencu ter izboljšamo načrtovanje naslednjega dogodka.

Organizatorju smo tudi omogočili, da si na naši spletni platformi ID.Conference sam ustvari dogodek. Na njej organizator vpiše naslov in opis dogodka, katere podatke želi zajeti in urnik dogajanja na dogodku. Na podlagi teh dogodkov se avtomatično ustvari pristajalna stran za udeležence. Udeleženci poleg pristajalne strani avtomatično prejmejo tudi prijavnico na svoj elektronski naslov. Organizator si s tem olajša velik del svojega posla in lahko več svojega časa nameni gostom, predavateljem in drugim deležnikom.


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri RFID rešitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svoj poligon za kreativo našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša sveže pristope in orodja za uspešno manevriranje po poligonu.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

Marko Panjan , 5. februar, 2018

Preberi več
Ste pozorni na skrite stroške pri organizaciji dogodka? Pazite, da ne bo trpel vaš proračun!

Načrtovanju ciljev dogodka sledi načrtovanje proračuna. Aktivnosti za dosego cilja morajo biti stroškovno ocenjene in naj bi podjetju prinesle večji donos od vloženih sredstev. Predvideti je potrebno fiksne in spremenljive stroške.

Marko Panjan , 25. april, 2018

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!

Marko Panjan , 31. maj, 2018

Preberi več
Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.

Marko Panjan , 24. februar, 2018

Preberi več
Načrtovanje dogodka od A do Ž. Edini pripomoček, ki ga zares potrebujete, je tu!

Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.

Marko Panjan , 30. marec, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

4. 7. 2017

Popularna RFID tehnologija

Morda najbolj enostaven prikaz uporabe RFID tehnologije predstavlja brezkontaktna (npr. smučarska) kartica, kjer sistem za branje podatkov le-te s kartice pridobi, kadar se uporabnik kartice približa aparatu za branje.

Preberi več

6. 9. 2017

RFID na prodajnem mestu

V podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje.

Preberi več

11. 9. 2017

Maksimiziranje izkoristka sončne energije

V zadnjih mesecih smo kar nekajkrat slišali, kako podjetje Tesla izkorišča in hrani sončno energijo. Primer je Tesla Powerwall – v osnovi velika baterija, ki shranjevanjuje sončne energije ter jo pretvori v uporabno energijo tudi na dneve, ko sonca ni na

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}