Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Inovativno akreditiranje udeležencev, ki bo spremenilo organizacijo dogodka!

  • Akreditiranje dogodkov

13. junij, 2018

Pozabite na čakalne vrste v dvorane. Z novimi akreditacijami pri ID.Conference lahko udeležence beležimo hitro in neopazno. V trenutku lahko identificiramo, če ima udeleženec dovoljen prehod v dvorano, kakšna je njegova časovnica prehodov, koliko udeležencev je bilo v določenem trenutku znotraj dvorane in ostale parametre, ki so pomembni organizatorju.

Akreditacijo namreč avtomatično berejo čitalci na prehodih v dvorane, kar pomeni tudi, da zmanjšujejo stroške organizatorja za osebje na vhodih. Nič več ročnih čitalcev, ki berejo enega udeleženca naenkrat.

 

Dogodek pa se ne konča z dogodkom samim, ampak ga mora organizator tudi oceniti. Z beleženjem akreditacij in zbiranjem podatkov v oblaku ID.Conference omogoča vpogled v končna poročila dogodka. Iz njih lahko povzamemo samo uspešnost dogodka na podlagi podatkov o udeležencu ter izboljšamo načrtovanje naslednjega dogodka.

Organizatorju smo tudi omogočili, da si na naši spletni platformi ID.Conference sam ustvari dogodek. Na njej organizator vpiše naslov in opis dogodka, katere podatke želi zajeti in urnik dogajanja na dogodku. Na podlagi teh dogodkov se avtomatično ustvari pristajalna stran za udeležence. Udeleženci poleg pristajalne strani avtomatično prejmejo tudi prijavnico na svoj elektronski naslov. Organizator si s tem olajša velik del svojega posla in lahko več svojega časa nameni gostom, predavateljem in drugim deležnikom.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

5. februar, 2018

Preberi več
Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.

24. februar, 2018

Preberi več
Načrtovanje dogodka od A do Ž. Edini pripomoček, ki ga zares potrebujete, je tu!

Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.

30. marec, 2018

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!

31. maj, 2018

Preberi več
Ste pozorni na skrite stroške pri organizaciji dogodka? Pazite, da ne bo trpel vaš proračun!

Načrtovanju ciljev dogodka sledi načrtovanje proračuna. Aktivnosti za dosego cilja morajo biti stroškovno ocenjene in naj bi podjetju prinesle večji donos od vloženih sredstev. Predvideti je potrebno fiksne in spremenljive stroške.

25. april, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

28. 8. 2018

IOT rešitev, ki je na konferenci v ZDA navdušila organizatorja in udeležence

Organizator tehnološke konference v ZDA CompTIA je z uporabo ID.Conference pridobil podatke o dogajanju na konferenci. Akreditacije udeležencev so bile namreč opremeljene z RFID antenami, ki so jih beleželi RFID čitalci. Preberite si več v našem zapisu.

Preberi več

4. 2. 2019

TREND 2019: Bili smo na sejmu promocijske industrije – poglejte si kaj je novega

Vsako leto je naša motivacija, da Vam ponudimo najnovejša in najizvirnejša poslovna in promocijska darila, s katerimi boste naredili vtis na vaše stranke, zaposlene in poslovne partnerje.

Preberi več

1. 3. 2019

Vzpon okolju prijaznih daril

Do leta 2020 trajnostni eko produkti dokončno postali prevladujoči trend na trgu. Čedalje več podjetij ponuja ekološko naravnane izdelke in storitve, ki jih ne smatrajo več kot le...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}