Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Obvladajte stroške organizacije

8. januar, 2018

Obvladajte stroške organizacije

Ste že razmišljali o svojih dogodkih v letu 2018? Kakšne cilje želite doseči in kako se boste lotili organizacije? Berite dalje, vsak mesec bomo namreč z vami delili najpomembnejše aktivnosti za uspešen dogodek! Tokrat se osredotočamo na prednosti organizacije dogodka, ki jih bo lahko prepoznalo vsako podjetje!

Najučinkovitejša taktika v B2B trženju

Trženje potrošnikom, ki jim njihove izdatke plača podjetje, oz. t. i. B2B trženje se po stroškovni plati kar v četrtini nanaša na organizacijo dogodkov[1] . Glede na raziskavo so bili poslovni dogodki navedeni kot najučinkovitejša taktika v B2B trženju, ki jo uporablja kar 81 % tržnikov[2]. Zakaj so poslovni dogodki tako pomemben del trženja?


1)      Dogodki pomagajo pri gradnji dolgoročnih partnerskih odnosov

Poslovna srečanja, če so dobro organizirana in usmerjena na pravo ciljno publiko, lahko zelo pozitivno vplivajo na odprtost ljudi in  razvoj dolgoročnih poslovnih partnerstev.

 

2)      Na dogodku lahko vzpostavimo povezave znotraj poslovne skupnosti

Z organizacijo dogodka se lahko pojavite pred pravimi osebami in navežete osebne stike, ki so v digitalni dobi vedno bolj pomembni.

 

3)      Z dogodki gradimo publiciteto podjetja

Dobro organiziran dogodek prispeva k prepoznavnosti in ugledu podjetja, saj preko dogodka lahko komuniciramo ključna sporočila.

 

4)      Dogodki poenostavijo komunikacijo

Poslovni dogodek je lahko manjši zajtrk za 10 ljudi ali konferenca za več 100 ljudi: v obeh primerih so dogodki usmerjeni na ciljno javnost. S prenašanjem ključnih sporočil na tovrstnih dogodkih, ko je ciljna javnost zbrana na enem mestu, lahko prihranimo čas in denar.

Dogodek ima med vsemi prijemi tržnega komuniciranja največjo spominsko in emocionalno vrednost.[3] Dogodki za javnost imajo svoj cilj, namen in komunikacijsko sporočilnost. Z organizacijo dogodka si odpremo drugačen in bolj učinkovit dostop do ciljnih javnosti. Kako se ga boste lotili vi?

 

 

 


NFC

Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Nadzor nad prehrano na dogodkih

Organizacija dogodka je obsežna naloga, pri kateri mora pravilno sovpasti kar nekaj dejavnikov, da 'teče kot po maslu'. Organizatorji pa se velikokrat srečujejo še z ločeno skrbjo, za pogostitev, katere urejanje lahko povzroči ne le visoke dodatne stroške

3. avgust, 2017

Preberi več
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

7. 8. 2017

Imate spletno kamero? Nekdo vas gleda ...

Ste vedeli, da lahko hekerji brez vašega dovoljenja dostopajo do vaše spletne kamere? Do pogleda, ki ga 'vidi' vaša spletna kamera tako lahko dostopi...

Preberi več

13. 8. 2019

Delovni čas med prazniki

Obveščamo vas, da imamo v petek, 16.8.2019, v IDentiksu kolektivni dopust in pisarna v Ljubljani ne bo odprta. Vaša naročila ali sporočila nam pošljite preko elektronske pošte info@identiks.si. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Preberi več

2. 2. 2019

Multifunkcijska darila za večjo uporabniško vrednost

Prejemniki imajo radi maksimalno uporabnost promocijskega izdelka. Multifunkcijski izdelki z dvema ali več nameni bodo letos še bolj izstopali. Poglejte si nekaj izmed multifunkcijskih izdelkov, ki so na voljo pri nas.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}