1) Dogodki pomagajo pri gradnji dolgoročnih partnerskih odnosov
Poslovna srečanja, če so dobro organizirana in usmerjena na pravo ciljno publiko, lahko zelo pozitivno vplivajo na odprtost ljudi in razvoj dolgoročnih poslovnih partnerstev.
2) Na dogodku lahko vzpostavimo povezave znotraj poslovne skupnosti
Z organizacijo dogodka se lahko pojavite pred pravimi osebami in navežete osebne stike, ki so v digitalni dobi vedno bolj pomembni.
3) Z dogodki gradimo publiciteto podjetja
Dobro organiziran dogodek prispeva k prepoznavnosti in ugledu podjetja, saj preko dogodka lahko komuniciramo ključna sporočila.
4) Dogodki poenostavijo komunikacijo
Poslovni dogodek je lahko manjši zajtrk za 10 ljudi ali konferenca za več 100 ljudi: v obeh primerih so dogodki usmerjeni na ciljno javnost. S prenašanjem ključnih sporočil na tovrstnih dogodkih, ko je ciljna javnost zbrana na enem mestu, lahko prihranimo čas in denar.
Dogodek ima med vsemi prijemi tržnega komuniciranja največjo spominsko in emocionalno vrednost.[3] Dogodki za javnost imajo svoj cilj, namen in komunikacijsko sporočilnost. Z organizacijo dogodka si odpremo drugačen in bolj učinkovit dostop do ciljnih javnosti. Kako se ga boste lotili vi?
[1] Forester research, Inc.