Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Obvladajte stroške organizacije

8. januar, 2018

Obvladajte stroške organizacije

Ste že razmišljali o svojih dogodkih v letu 2018? Kakšne cilje želite doseči in kako se boste lotili organizacije? Berite dalje, vsak mesec bomo namreč z vami delili najpomembnejše aktivnosti za uspešen dogodek! Tokrat se osredotočamo na prednosti organizacije dogodka, ki jih bo lahko prepoznalo vsako podjetje!

Najučinkovitejša taktika v B2B trženju

Trženje potrošnikom, ki jim njihove izdatke plača podjetje, oz. t. i. B2B trženje se po stroškovni plati kar v četrtini nanaša na organizacijo dogodkov[1] . Glede na raziskavo so bili poslovni dogodki navedeni kot najučinkovitejša taktika v B2B trženju, ki jo uporablja kar 81 % tržnikov[2]. Zakaj so poslovni dogodki tako pomemben del trženja?


1)      Dogodki pomagajo pri gradnji dolgoročnih partnerskih odnosov

Poslovna srečanja, če so dobro organizirana in usmerjena na pravo ciljno publiko, lahko zelo pozitivno vplivajo na odprtost ljudi in  razvoj dolgoročnih poslovnih partnerstev.

 

2)      Na dogodku lahko vzpostavimo povezave znotraj poslovne skupnosti

Z organizacijo dogodka se lahko pojavite pred pravimi osebami in navežete osebne stike, ki so v digitalni dobi vedno bolj pomembni.

 

3)      Z dogodki gradimo publiciteto podjetja

Dobro organiziran dogodek prispeva k prepoznavnosti in ugledu podjetja, saj preko dogodka lahko komuniciramo ključna sporočila.

 

4)      Dogodki poenostavijo komunikacijo

Poslovni dogodek je lahko manjši zajtrk za 10 ljudi ali konferenca za več 100 ljudi: v obeh primerih so dogodki usmerjeni na ciljno javnost. S prenašanjem ključnih sporočil na tovrstnih dogodkih, ko je ciljna javnost zbrana na enem mestu, lahko prihranimo čas in denar.

Dogodek ima med vsemi prijemi tržnega komuniciranja največjo spominsko in emocionalno vrednost.[3] Dogodki za javnost imajo svoj cilj, namen in komunikacijsko sporočilnost. Z organizacijo dogodka si odpremo drugačen in bolj učinkovit dostop do ciljnih javnosti. Kako se ga boste lotili vi?

 

 

 


NFC

Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Nadzor nad prehrano na dogodkih

Organizacija dogodka je obsežna naloga, pri kateri mora pravilno sovpasti kar nekaj dejavnikov, da 'teče kot po maslu'. Organizatorji pa se velikokrat srečujejo še z ločeno skrbjo, za pogostitev, katere urejanje lahko povzroči ne le visoke dodatne stroške

3. avgust, 2017

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

28. 3. 2018

Anti-skimming = proti brezstični kraji

NFC/RFID brezstična tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevno delovanje, pozitivne rešitve uporabe pa so v porastu. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na...

Preberi več

11. 5. 2017

RFID kot sistem za preverjanje delovanja strojev

V podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja...

Preberi več

3. 1. 2017

ID kartice so še zelo 'in'

Največji svetovni kartični sejem Cartes se je letos prvič preselil v Cannes, s tem pa prinesel tudi eno veliko in dobrodošlo spremembo – združil se je s sejmom Trustech, ki je osredotočen predvsem na identifikacijo, plačevanje in varnost.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}