Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

1 storitev = 7 rešitev

2. oktober, 2017

Glavne organizacijske naloge običajno vključujejo urejanje prostora, prehrane, glavnih govornikov in promocijo dogodka ter seveda ureditev prijav in registracije udeležencev. Kaj če vam povemo, da lahko celotno prijavni in registracijski proces razrešite s samo enim klicem?

IDE.konferenca je celovita storitev za podporo organizatorjem dogodkov, ki so preobremenjeni z vzpostavitvijo celotne konference. Z eno samo storitvijo namreč priskrbite orodja in podporo, ki je potrebna za vse korake od prijave na dogodek, uporabniške izkušnje ob registraciji in analitike. Spoznajte 7 rešitev, ki se skrivajo v sklopu IDE.konference!

Spletna prijava: vaši udeleženci se prijavijo preko spletne aplikacije, podatki o prijavah in plačanih kotizacijah pa se avtomatsko zabeležijo v oblak – vaša podatkovna baza za pripravo akreditacijskih izkaznic je pripravljena!

  1. Akreditacijske kartice: ker so podatki o udeležencih že v vaši bazi in akreditacijske kartice izdelane je registracija na samem dogodku enostavna – poiščite kartico za posameznika in ga registrirajte na licu mesta ...
  2. Ročni terminali: akreditacijske kartice preberite s pomočjo digitalnih ročnih terminalov, ki omogočajo povezavo s podatkovno bazo – tako boste vedeli, ali so udeleženci že uredili plačilo kotizacije, če imajo dovoljenje za dostop do specifičnega konferenčnega prostora ali ne, ipd. Nastavitve uredimo skladno z vašimi potrebami!
  3. Izdelava akreditacij na licu mesta kartični tiskalniki: če na vaš dogodek udeleženci pridejo tudi v zadnjem trenutku, to nikakor ni razlog, da ne bi dobili primerne akreditacijske kartice. S kartičnim tiskalnikom na licu mesta lahko poskrbite za takojšen tisk brandirane akreditacijske kartice za vsakega posameznika.
  4. Identifikacijski dodatki: vsaka akreditacijska kartica mora biti vedno na vidnem mestu – zato h kartici dodajte ovratni trak, brandirano značko, ovitek za kartico ali pa urnik dogodka. Širok izbor identifikacijskih dodatkov inovativnim organizatorjem omogoča neskončne priložnosti ...
  5. UHF RFID platforma: na bolj zahtevnih lokacijah ali pa dogodkih, kjer potrebujete podrobnejša poročila o udeležbi in udeležencih, uredite samodejno sledenje udeležencev z UHF RFID stojalom. Postavite ga na izbrana mesta med dvoranami in vedno boste vedeli, kje se nahajajo udeleženci in koliko se jih je udeležilo posameznih predavanj ...
  6. Poslovna darila: udeležencem in predavateljem podarite darilo, da si bodo vaš dogodek zapomnili in vašo blagovo znamko z uporabo teh daril tudi ponesli v širni svet. V sklopu IDE.konference je na voljo tudi na tisoče super idej za promo darila – z vašim logotipom seveda;)

1 storitev in kar 7 rešitev, ki poskrbijo za celotno registracijsko plat dogodka in odlično registracijsko izkušnjo udeležencev. Ker vsi vemo, kaj so udeleženci zares želijo kajne? Dobre vsebine, dobro priložnost mreženja in čim manj 'birokratskega' čakanja v vrsti za registracijo ...



Preberite tudi
IDE.konferenca v praksi – intervju z vodjo razvoja Tomažem Juričem

IDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...

12. november, 2015

Preberi več
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Nova spletna platforma za registracijo dogodka in prijavo udeležencev

IDE.Konferenca je celotna podpora organizatorjem dogodka. Na enem mestu lahko organizator registrira dogodek in nastavi prijavnico za udeležence. Poleg tega ponuja tudi akreditacije skupaj z RFID rešitvijo za hitro in učinkovito beleženje s pomočjo čitalc

19. september, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

9. 2. 2017

USB dual – USB za pametne telefone in prenosnike!

17. 3. 2017

Brezskrben dogodek v 5 korakih

3. 3. 2017

Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}