Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Brezplačen potisk za vsa poslovna darila

12. november, 2018

 Bližajo se zadnji trenutki za naročila poslovnih daril in promocijskega materiala, s katerimi boste predstavljali vaše podjetje v prihajajočih praznikih.

Tudi letos smo naredili izbor najbolj aktualnih daril. Naši kriteriji za izbor poslovnih daril, ki bodo letos naredila vtis na vaše poslovne partnerje, stranke in zaposlene so bili, da so le-ta unikatna, praktična, trajnostna, ekološka, profesionalna in zabavna.

 

BREZPLAČEN POTISK ZA VSA NAROČILA IZ KATALOGA BODITE DRUGAČNI

 

Izberi svoje poslovno darilo v spodnjem katalogu.


Priljubljene kategorije kataloga

  

 

EKO: Trajnostna darila

Izbor daril, ki so trajnostno naravnana. Zamenjajte plastične vrečke, plastenke in baterije za enkratno uporabo z ekološkimi darili.

Preveri več →
 
 

ŠPORT: Aktivnosti na prostem

Po neki raziskavi je najljubši šport Slovencev - tek. To smo dokazali tudi na letošnjem ljubljanskem maratonu. Tu lahko najdete nepogrešljive športne pripomočke.

Preveri več →
 
 

PAKET: Zlati sijaj

Zasijte v polnem sijaju in svojim poslovnim partnerjem podarite le najboljše. Preverite katera darila sijejo pri nas.

Preveri več 


Preberite tudi
Dobra poslovna komunikacija tudi s pomočjo daril

Poslovna darila že dolgo niso več usmerjena le v samopromocijo z brandiranim kulijem, temveč postaja obdarovanje poslovnih partnerjev tudi dobra poslovna strategija. Pametno obdarovanje lahko spodbudi poslovno komunikacijo ter izboljša poslovne odnose...

1. junij, 2018

Preberi več
Naredili smo izbor poslovnih daril za vas

Tudi letos je naša ekipa izbrala najbolj aktualna in unikatna poslovna darila za različne priložnosti. Naš izbor je temeljil na različnih kriterijih. Pri tem smo upoštevali, da so darila aktualna, trajnostna, okolju prijazna, zanimiva, zabavna predvsem pa

5. november, 2018

Preberi več
Zakaj imeti v svoji ponudbi tudi darilno kartico?

Vsako leto se ob prazničnih nakupih potrošniki znajdejo pred »težkimi« odločitvami, katero darilo izbrati za svojo družino, prijatelje, poslovne partnerje, stranke ali zaposlene. Raziskave so tudi pokazale, da kar 84% potrošnikov nakup darila doživlja...

5. november, 2018

Preberi več
Podarite uporabna darila: potovalni pripomočki

Obdarovanje poslovnih partnerjev in strank postaja podobno obdarovanju družinskih članov, kajne? Težko je, včasih ne vemo niti kaj kupiti, kaj šele da bi poskrbeli, da bo darilo dejansko uporabno. No, ampak prav uporabnost darila je tista, ki bi morala bi

Gal Gracar,

Preberi več
Darilna kartica je prihodnost! Ste že zagrabili ta kos prodajne pogače?

Raziskave kažejo, da se je vrednost prodanih darilnih kartic v zadnjih dvanajstih letih skoraj podvojila.

27. junij, 2018

Preberi več
Drugačna darila za vaše poslovne partnerje!

Trendi poslovnih daril se spreminjajo iz leta v leto. V zadnjih letih opažamo predvsem, da vedno bolj sledijo razvoju tehnologije. Pozabite na skodelice in kulije – poglejte kaj boste izbirali v letošnjem letu.

Gal Gracar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

2. 11. 2017

Bodite unikatni ...

Če še niste naročili daril za letošnje praznične dni – da, male pozornosti za sodelavce, stranke, partnerje, naročnike in obdarovanje Dedka Mraza in Božička – še niste prepozni. Ampak prav dolgo čakat pa tudi ni več fajn ;) Še posebej, če želite...

Preberi več

1. 6. 2017

Razlika med pasivnimi in aktivnimi UHF sistemi

Tehnologija RFID (radio frequency identification) omogoča brezžično komunikacijo, ki za najdbo in identifikacijo predmetov uporablja radijske valove in temelji na treh glavnih komponentah – RFID oznaka ali čipirana kartica (oddajnik), RFID čitalec (spreje

Preberi več

13. 10. 2016

Kako pomembna je interakcija s kupci?

Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}