Med svoje vrste vabimo prizadevnega, natančnega in pozitivno naravnanega sodelavca: Asistent (m/ž) v zaledni pisarni
Preberi več16. 2. 2022
Darilo ob vsakem nakupu
Garantirana kvaliteta Dogodek doseže svoj namen šele, ko izpolni cilje. Analiza uspešnosti dogodka ni samo pregled končnega stanja, temveč tudi vnaprejšnji motivator za dosego cilja – če je vnaprej znano, da bo po koncu sledila analiza, ki bo preverila uspešnost doseženega, to organizatorje žene k večji doslednosti pri izvajanju dogodka.
Glede na rezultate si postavite cilje za naslednji dogodek.
Spremljate lahko:
NAMIG ŠT. 9: Da odstopanja od cilja ne bi ogrozila uspešnega poslovanja, jih je treba pravočasno odkriti. Še pred zaključkom dogodka preko platforme ID.Conference spremljajte, ali se gostje predčasno odločajo za odhod, in temu primerno ukrepajte.
Vas zanima organizacija dogodkov? Sorodne vsebine najdete na našem info portalu.
Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!
31. maj, 2018
Preberi več
Pozabite na čakalne vrste v dvorane. Z novimi akreditacijami lahko udeležence beležimo hitro in neopazno. V trenutku lahko identificiramo...
13. junij, 2018
Preberi več
Organizator tehnološke konference v ZDA CompTIA je z uporabo ID.Conference pridobil podatke o dogajanju na konferenci. Akreditacije udeležencev so bile namreč opremeljene z RFID antenami, ki so jih beleželi RFID čitalci. Preberite si več v našem zapisu.
28. avgust, 2018
Preberi več
Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...
27. junij, 2018
Preberi več
16. 2. 2022
Med svoje vrste vabimo prizadevnega, natančnega in pozitivno naravnanega sodelavca: Asistent (m/ž) v zaledni pisarni
Preberi več
12. 11. 2018
Bližajo se zadnji trenutki za naročila poslovnih daril in promocijskega materiala, s katerimi boste predstavljali vaše podjetje v prihajajočih praznikih.
Preberi več
1. 3. 2019
Do leta 2020 trajnostni eko produkti dokončno postali prevladujoči trend na trgu. Čedalje več podjetij ponuja ekološko naravnane izdelke in storitve, ki jih ne smatrajo več kot le...
Preberi več