Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Zmagovalna formula organizacije dogodka: Spremljajte. Ukrepajte. Nadgrajujte.

31. avgust, 2018

Dogodek doseže svoj namen šele, ko izpolni cilje. Analiza uspešnosti dogodka ni samo pregled končnega stanja, temveč tudi vnaprejšnji motivator za dosego cilja – če je vnaprej znano, da bo po koncu sledila analiza, ki bo preverila uspešnost doseženega, to organizatorje žene k večji doslednosti pri izvajanju dogodka.

Glede na rezultate si postavite cilje za naslednji dogodek.

Spremljate lahko:

  • kdaj je bilo največ prijav;
  • kdaj je bilo največ prihodov na dogodek;
  • razmerje med prijavami in udeležbo;
  • katerih dogodkov so se obiskovalci največ in najmanj udeleževali;
  • profil udeležencev;
  • v primeru sejma: na katerih razstavnih prostorih so se obiskovalci najdlje zadrževali;
  • čas odhoda udeležencev;
  • koliko udeležencev se je udeležilo kosila;
  • koliko časa so v povprečju udeleženci v dvorani oz. koliko časa je vsak posameznik.

 

NAMIG ŠT. 9: Da odstopanja od cilja ne bi ogrozila uspešnega poslovanja, jih je treba pravočasno odkriti. Še pred zaključkom dogodka preko platforme ID.Conference spremljajte, ali se gostje predčasno odločajo za odhod, in temu primerno ukrepajte.

Vas zanima organizacija dogodkov? Sorodne vsebine najdete na našem info portalu.

 


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
IOT rešitev, ki je na konferenci v ZDA navdušila organizatorja in udeležence

Organizator tehnološke konference v ZDA CompTIA je z uporabo ID.Conference pridobil podatke o dogajanju na konferenci. Akreditacije udeležencev so bile namreč opremeljene z RFID antenami, ki so jih beleželi RFID čitalci. Preberite si več v našem zapisu.

28. avgust, 2018

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!

31. maj, 2018

Preberi več
Akreditiranje dogodkov
Inovativno akreditiranje udeležencev, ki bo spremenilo organizacijo dogodka!

Pozabite na čakalne vrste v dvorane. Z novimi akreditacijami lahko udeležence beležimo hitro in neopazno. V trenutku lahko identificiramo...

13. junij, 2018

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od 6. do 10. koraka

Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...

27. junij, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

19. 4. 2017

Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Preberi več

5. 2. 2018

Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

Preberi več

11. 11. 2016

Vpeljava programa zvestobe je proces

»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}