Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...
Preberi več19. 4. 2017
Dogodek doseže svoj namen šele, ko izpolni cilje. Analiza uspešnosti dogodka ni samo pregled končnega stanja, temveč tudi vnaprejšnji motivator za dosego cilja – če je vnaprej znano, da bo po koncu sledila analiza, ki bo preverila uspešnost doseženega, to organizatorje žene k večji doslednosti pri izvajanju dogodka.
Glede na rezultate si postavite cilje za naslednji dogodek.
Spremljate lahko:
NAMIG ŠT. 9: Da odstopanja od cilja ne bi ogrozila uspešnega poslovanja, jih je treba pravočasno odkriti. Še pred zaključkom dogodka preko platforme ID.Conference spremljajte, ali se gostje predčasno odločajo za odhod, in temu primerno ukrepajte.
Vas zanima organizacija dogodkov? Sorodne vsebine najdete na našem info portalu.
Organizator tehnološke konference v ZDA CompTIA je z uporabo ID.Conference pridobil podatke o dogajanju na konferenci. Akreditacije udeležencev so bile namreč opremeljene z RFID antenami, ki so jih beleželi RFID čitalci. Preberite si več v našem zapisu.
28. avgust, 2018
Preberi večOrganizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!
31. maj, 2018
Preberi večPozabite na čakalne vrste v dvorane. Z novimi akreditacijami lahko udeležence beležimo hitro in neopazno. V trenutku lahko identificiramo...
13. junij, 2018
Preberi večSestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...
27. junij, 2018
Preberi več19. 4. 2017
Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...
Preberi več5. 2. 2018
Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...
Preberi več11. 11. 2016
»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom
Preberi več