Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Zmagovalna formula organizacije dogodka: Spremljajte. Ukrepajte. Nadgrajujte.

31. avgust, 2018

Dogodek doseže svoj namen šele, ko izpolni cilje. Analiza uspešnosti dogodka ni samo pregled končnega stanja, temveč tudi vnaprejšnji motivator za dosego cilja – če je vnaprej znano, da bo po koncu sledila analiza, ki bo preverila uspešnost doseženega, to organizatorje žene k večji doslednosti pri izvajanju dogodka.

Glede na rezultate si postavite cilje za naslednji dogodek.

Spremljate lahko:

  • kdaj je bilo največ prijav;
  • kdaj je bilo največ prihodov na dogodek;
  • razmerje med prijavami in udeležbo;
  • katerih dogodkov so se obiskovalci največ in najmanj udeleževali;
  • profil udeležencev;
  • v primeru sejma: na katerih razstavnih prostorih so se obiskovalci najdlje zadrževali;
  • čas odhoda udeležencev;
  • koliko udeležencev se je udeležilo kosila;
  • koliko časa so v povprečju udeleženci v dvorani oz. koliko časa je vsak posameznik.

 

NAMIG ŠT. 9: Da odstopanja od cilja ne bi ogrozila uspešnega poslovanja, jih je treba pravočasno odkriti. Še pred zaključkom dogodka preko platforme ID.Conference spremljajte, ali se gostje predčasno odločajo za odhod, in temu primerno ukrepajte.

Vas zanima organizacija dogodkov? Sorodne vsebine najdete na našem info portalu.

 


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!

31. maj, 2018

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od 6. do 10. koraka

Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...

27. junij, 2018

Preberi več
Akreditiranje dogodkov
Inovativno akreditiranje udeležencev, ki bo spremenilo organizacijo dogodka!

Pozabite na čakalne vrste v dvorane. Z novimi akreditacijami lahko udeležence beležimo hitro in neopazno. V trenutku lahko identificiramo...

13. junij, 2018

Preberi več
IOT rešitev, ki je na konferenci v ZDA navdušila organizatorja in udeležence

Organizator tehnološke konference v ZDA CompTIA je z uporabo ID.Conference pridobil podatke o dogajanju na konferenci. Akreditacije udeležencev so bile namreč opremeljene z RFID antenami, ki so jih beleželi RFID čitalci. Preberite si več v našem zapisu.

28. avgust, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

3. 3. 2017

Intervju z Jasno Špende: Izzivi pri organizaciji dogodkov

Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške

Preberi več

15. 5. 2017

RFID obeski

Rfid obeski so v poslovnem, predvsem pisarniškem okolju, postali nekaj popolnoma vsakdanjega. Uporabljamo jih pri kontrolah pristopa, registracije, na kavomatih...

Preberi več

25. 9. 2018

Kako izbrati darilo, ki bo navdušilo udeležence vašega dogodka?

Če boste na dogodku udeležence obdarovali zgolj s papirnimi bloki z vašim logotipom, zagotovo ne boste pustili dobrega vtisa pri udeležencih. Darilo se lahko uporabi kot strateška poteza za nadgradnjo dialoga s ciljno publiko. Če boste uspeli razviti dobr

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}