Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Zmagovalna formula organizacije dogodka: Spremljajte. Ukrepajte. Nadgrajujte.

31. avgust, 2018

Dogodek doseže svoj namen šele, ko izpolni cilje. Analiza uspešnosti dogodka ni samo pregled končnega stanja, temveč tudi vnaprejšnji motivator za dosego cilja – če je vnaprej znano, da bo po koncu sledila analiza, ki bo preverila uspešnost doseženega, to organizatorje žene k večji doslednosti pri izvajanju dogodka.

Glede na rezultate si postavite cilje za naslednji dogodek.

Spremljate lahko:

  • kdaj je bilo največ prijav;
  • kdaj je bilo največ prihodov na dogodek;
  • razmerje med prijavami in udeležbo;
  • katerih dogodkov so se obiskovalci največ in najmanj udeleževali;
  • profil udeležencev;
  • v primeru sejma: na katerih razstavnih prostorih so se obiskovalci najdlje zadrževali;
  • čas odhoda udeležencev;
  • koliko udeležencev se je udeležilo kosila;
  • koliko časa so v povprečju udeleženci v dvorani oz. koliko časa je vsak posameznik.

 

NAMIG ŠT. 9: Da odstopanja od cilja ne bi ogrozila uspešnega poslovanja, jih je treba pravočasno odkriti. Še pred zaključkom dogodka preko platforme ID.Conference spremljajte, ali se gostje predčasno odločajo za odhod, in temu primerno ukrepajte.

Vas zanima organizacija dogodkov? Sorodne vsebine najdete na našem info portalu.

 


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Organizacija dogodka v 10 korakih: od 6. do 10. koraka

Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...

27. junij, 2018

Preberi več
IOT rešitev, ki je na konferenci v ZDA navdušila organizatorja in udeležence

Organizator tehnološke konference v ZDA CompTIA je z uporabo ID.Conference pridobil podatke o dogajanju na konferenci. Akreditacije udeležencev so bile namreč opremeljene z RFID antenami, ki so jih beleželi RFID čitalci. Preberite si več v našem zapisu.

28. avgust, 2018

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!

31. maj, 2018

Preberi več
Akreditiranje dogodkov
Inovativno akreditiranje udeležencev, ki bo spremenilo organizacijo dogodka!

Pozabite na čakalne vrste v dvorane. Z novimi akreditacijami lahko udeležence beležimo hitro in neopazno. V trenutku lahko identificiramo...

13. junij, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

10. 3. 2017

RFID za vsakodnevne (poslovne) aktivnosti

14. 1. 2020

IDentiksova ekipa na Trustechu 2019 -

Dogodek Trustech velja za mednarodno stičišče digitalnih, varnostnih in identifikacijskih tehnologij, poteka pa konec novembra v Cannesu v Franciji. Seveda se ga je udeležila tudi ekipa IDentiks in predstavila svoje rešitve na področju antiskimming tehnol

Preberi več

12. 7. 2017

Kakšne informacije nam nudijo RFID oznake?

RFID tehnologija, ki omogoča brezstično identifikacijo in tudi plačevanje je že dobro prežela našo realnost. Najdemo jo v številih aplikacijah ter za optimizacijo procesov ali pa dostopov v poslovne prostore. Ampak ali je res dodobra izkoriščen njen polni

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}